Általános Szerződési Feltételek

Tisztelt Ügyfeleink, sajnos egész Európában kellemetlen a bútorszállítási idők helyzete 2020-ban. A termelő üzemek korlátozott üzemmódban működnek, a normál kapacitás 40-50%-át állítják elő.Az okok a következők:
1) Karantén intézkedések.
2) Hiányzó külföldi munkavállalók.
3) Hiányzó alkatrészek Ázsiából a bútorok összeszereléséhez. 

Nálunk azonban egy nagy eladó garanciája van, ahol a nagy fogyasztásnak köszönhetően kiemelt termelési kapacitásokat kötöttünk le. A szállítási határidőket igyekszünk a lehető legrövidebbre szorítani. Egyes esetekben azonban még mindig van késés. Kérjük, értse meg, szilárdan hiszünk abban, hogy a helyzet javulni fog, és hamarosan az egész bútoripar visszatér a normális kerékvágásba. 

Továbbra is nálunk van a legnagyobb bútorkészlet Csehországban. Ha azonnali bútorra van szüksége, kérjük válasszon hatalmas raktáron lévő bútoraink közül. A 13.000 négyzetméteres raktárterületnek köszönhetően sokféle áru van raktáron! 

 

Felhívjuk figyelmét, hogy az egyedi bútorok gyártási ideje jelenleg akár 16 hét is lehet. 

 

Általános Szerződési Feltételek

Jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ Általános Szerződési Feltételek ”) a https: // www webes felületen található HELCEL FURNITURE webáruházon keresztül kötött szerződésekre vonatkoznak.nabytek-helcel.cz/ (a továbbiakban: " webes felület ") között

cégünk által:

HELCEL nábytek sro, székhelye: Topolová 770/9, 735 42 Těrlicko - Horní Těrlicko

ID: 26836645

Steuernummer: CZ26836645

bejegyezték az ostravai tartományi bíróságon vezetett cégjegyzékbe, a C. szakasz 50060. sz.

szállítási cím: Topolová 770/9, 735 42 Těrlicko - Horní Těrlicko

telefonszám: 595 530 400

kapcsolattartási e-mail: info@nabytek-helcel.cz

 

mint eladó

és te mint vásárló .

 

 

    1. Az üzleti feltételek összefoglalása

Az adásvételi szerződéssel vállaljuk a megrendelésben megjelölt áruk kiszállítását, Ön pedig az áru átvételét és a vételár megfizetését. A szerződés megkötéséhez megrendelést kell leadnia, és azt velünk kell elfogadtatnia (a 2. cikk szerint). Az árakkal kapcsolatos információk a 3. cikkben találhatók. A lehetséges fizetési és szállítási módokat a 4. és 5. cikkben találja. Az áru átvételét követően a szerződéstől való elállás lehetőségére vonatkozó információkat a 6. cikk tartalmazza. A panaszokra a panaszkezelési eljárásunk az irányadó.

    1. Fogyasztói szerződésről van szó?

Fogyasztói szerződésről van szó, ha Ön fogyasztó, pl. ha Ön természetes személy, és az üzleti tevékenysége körén kívül vagy a szakma önálló ellátásának körén kívül vásárol árut. Ellenkező esetben ez nem fogyasztói szerződés, és Önre a törvény és a jelen szerződési feltételek nem vonatkoznak.

    1. Mi szabályozza kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket?

Először is a szerződés, amely a következő dokumentumokból áll:

és a szerződésben nem szabályozott kérdésekben kölcsönös jogainkra és kötelezettségeinkre a cseh jog az irányadó, különösen az alábbi jogszabályok:

Ha lakóhelye vagy bejegyzett székhelye a Cseh Köztársaságon kívül található, vagy ha jogviszonyunk más nemzetközi elemet is tartalmaz, Ön elfogadja, hogy kapcsolatunkra a cseh jog az irányadó. Ha Ön fogyasztó, és a lakóhelye szerinti ország jogrendszere magasabb szintű fogyasztóvédelmet biztosít, mint a cseh jogrendszer, akkor jogviszonyaiban ez a magasabb szintű védelem biztosított.

    1. Hogyan fogadja el a feltételeket?

A megrendelés elküldésével, valamint a webes felületen történő visszaigazolással Ön megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja jelen feltételeket.

    1. Mit kell még tudni az üzleti feltételekről?

Abban az esetben, ha a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen, hatástalan vagy alkalmatlanná válik, akkor az ahhoz leginkább hasonlító rendelkezés alkalmazandó. Ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

A szerződési feltételek szövegét megváltoztathatjuk vagy kiegészíthetjük. Az Ön jogaira és kötelezettségeire mindig azon feltételek és feltételek szövege az irányadó, amelyek alapján azok keletkeztek. Az üzleti feltételek módosítása, kiegészítése csak írásban lehetséges .

 

 

    1. Hogyan kössünk adásvételi szerződést?

A szerződés megkötéséhez szükséges, hogy a megrendelést a jelen feltételeknek megfelelően elküldje, és ezt a megrendelést elfogadjuk. Felhívjuk figyelmét, hogy a webes felületen az áruk bemutatása tájékoztató jellegű, és nem ajánlatunk a 1732. § (1) bekezdése értelmében szerződéskötésre. 2. -a Ptk . A fotók illusztrációk, és a különböző típusú megjelenítő eszközökön eltérhetnek. 

    1. Hogyan kell megrendelni?

Rendelést bármikor leadhat a webes felületen keresztül (az űrlap kitöltésével), vagy más, általunk engedélyezett módon a webes felületen található információk szerint. A megrendelésnek tartalmaznia kell az űrlapon előírt összes adatot.

Mielőtt elküldi a megrendelést a megrendelőlapon keresztül, értesítést kap a megrendelés összesítéséről, beleértve a végső árat is (beleértve az összes adót, illetéket és díjat). Az összesítés részeként van utoljára lehetősége a megadott adatok megváltoztatására .

Kötési rendelés leadásához nyomja meg a „Befejezés” gombot. A kötelező érvényű végzésben közölt adatokat helyesnek és hiánytalannak tekintjük . Változásukat haladéktalanul értesítsünk telefonon vagy e-mailben.

    1. Törölhet vagy módosíthat egy már elküldött rendelést?

Lemondhat vagy módosíthat olyan rendelést, amelyet még nem kaptunk meg telefonon vagy e-mailben. Minden hozzánk beérkezett megrendelés kötelező érvényű.A megrendelés későbbi lemondása vagy módosítása csak a velünk történt egyeztetés után lehetséges. Amennyiben az árurendelés, amelyre vonatkozóan nem lehet elállni a szerződéstől, így törlésre kerül (bővebben a 6. pontban), jogosultak vagyunk a szerződéssel kapcsolatban már felmerült költségek megtérítésére.

    1. Honnan tudhatja, hogy megkaptuk a rendelést, és mikor jön létre a szerződés?

A megrendelés beérkezéséről értesítünk. A megrendelés beérkezéséről szóló információ automatikusan elküldésre kerül, és ez nem jelenti a megrendelés általunk történő elfogadását .

Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés tőlünk a megrendelésben megadott e-mail címére megérkezik . Ha a rendelést nem fogadják el, a szerződés akkor jön létre, amikor Ön a teljes vételárat megfizeti, vagy a megrendelt árut átveszi (amelyik előbb bekövetkezik).

    1. Van lehetősége szöveges formában szerződést kötni?

A szerződést alkotó dokumentumokat kérésére e-mailben vagy postai úton kinyomtatva küldjük meg Önnek. Postai küldemény esetén a felmerülő költségek megtérítését kérhetjük.

A szerződést alkotó dokumentumokat elektronikus formában archiváljuk. A szerződés harmadik fél számára nem hozzáférhető.

 

 

    1. Változhat az ár a webes felületen?

Amennyiben a webes felületen, vagy a rendelési folyamat során az árura megadott ár már nem aktuális, azonnal értesítjük. A beérkezett megrendeléseket azonban nem érinti az az árváltozás, amely a megrendelés elküldése és annak hozzánk történő beérkezése között történt.

Abban az esetben, ha a webes felületen az áru árának megadásakor vagy a megrendelés során nyilvánvaló technikai hiba történt részünkről, nem vagyunk kötelesek az árut ezen a nyilvánvalóan hibás áron kiszállítani.

    1. Összevonható a kedvezmény az áruk árából?

Az áruk árából származó esetleges kedvezmények egymással nem vonhatók össze, kivéve, ha a webes felületen kifejezetten másként szerepel.

 

 

    1. Milyen fizetési módokat fogadunk el?

A vételárat az alábbi módokon fizetheti ki:

Az áruk részletfizetését biztosító cégen keresztül történő fizetéskor a szerződés feloldó feltétellel jön létre; ha a részletfizetést biztosító cég nem teszi lehetővé Önnek ezt a fizetési módot, a szerződés automatikusan megszűnik.

A további fizetési módok és az egyes fizetési módokhoz kapcsolódó díjak a webes felületen találhatók.

    1. Mikor esedékes a vételár?

Készpénzes fizetés esetén az ár az áru átvételekor esedékes. Az áru kiszállítása előtti készpénz nélküli fizetés esetén az ár a megrendelés kézhezvételétől számított öt napon belül esedékes, az árat a megfelelő összeg bankszámlánkon vagy fizetési átjáró számlánkon történő jóváírásakor kell megfizetni. Amennyiben az árat az esedékesség időpontjában nem kapjuk meg, fenntartjuk a szerződéstől való elállás jogát.

    1. Kérhetünk előleget vagy előleget?

Vegye figyelembe, hogy a 2119. § bek. 1. §-a alapján jogosultak vagyunk az áru teljes árának megfizetését kérni (ill előleg) a feladás vagy átadás előtt .

    1. Hogyan állítunk ki bizonylatot az elektronikus értékesítési bizonylatokkal és adóbizonylatokkal kapcsolatban?

A jelen szerződési feltételek elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy az értékesítés nyilvántartásáról szóló 112/2016.

 

 

    1. Hogyan küldjünk árut?

Az áruk szállítási módjai, beleértve az áruk szállítási költségének összegét is, a webes felületen találhatók. A megrendelésben kiválaszthat egy konkrét áruszállítási módot. Érdeklődése esetén az árut közvetlenül cégünkhöz szállítjuk. Az ilyen szolgáltatás nyújtásának feltételei a webes felületen találhatók, illetve a megrendelés során egyeztetésre kerülnek

A végső ár mindig a megrendelésben kerül feltüntetésre, amely már tartalmazza a választott szállítási mód költségeit.

    1. Mikor szállítjuk Önnek az árut?

Az áru szállítási ideje mindig a rendelkezésre állástól és a választott szállítási és fizetési módtól függ. Az áruk szállítási idejét azonban külső fuvarozókkal nem tudjuk befolyásolni. A szállítási idővel kapcsolatos probléma esetén vegye fel velünk a kapcsolatot, és a fuvarozóval megoldjuk a helyzetet.

A raktáron lévő árut általában a megrendelés beérkezésétől (utánvétes vagy személyes átvételkor), illetve a befizetés számlánkra történő jóváírásától (készpénz nélküli fizetés) számított 10 munkanapon belül szállítjuk.

A raktáron nem lévő árut a lehető leghamarabb kiszállítjuk. A szállításról tájékoztatjuk.

Az áruk kiszállítása a jelen feltételek szerint azt a pillanatot jelenti, amikor az árut átadják Önnek. Ha Ön indokolatlanul megtagadja az áru átvételét, ez a tény nem minősül áruszállítási kötelezettségünk megszegésének, sem pedig a szerződéstől való Ön általi elállásának.

Ön a teljes vételár kifizetésekor szerzi meg az áru tulajdonjogát.  

    1. Hogyan kell eljárni az áru átvételekor?

Az áru átvételekor ellenőrizze az áru csomagolásának sértetlenségét . Ha hiányosságokat észlel, haladéktalanul értesítse a fuvarozót és minket. Ha Ön megtagadja a sérült csomagolású küldemény átvételét, az nem minősül az áru indokolatlan visszautasításának.

Az áru átvételének pillanatában (vagy abban a pillanatban, amikor köteles volt átvenni az árut, de ezt nem szerződésszegéssel tette meg), az áru véletlen megsemmisüléséért, megsérüléséért vagy elvesztéséért a felelősség Önre száll át. .

    1. Mi történik, ha nem veszi át az árut?

Ha az Ön részéről felmerülő okok miatt az árut ismételten vagy a megbeszélttől eltérő módon kell kézbesíteni, köteles megfizetni a szállítással kapcsolatos költségeket .

Abban az esetben, ha Ön ok nélkül nem veszi át az árut, jogosultak vagyunk az áruk kiszállításával és tárolásával kapcsolatos költségek, valamint az áru átvételének elmulasztása miatt felmerülő egyéb költségek megtérítésére.

Az áruk utánvétes vagy személyes átvételkor történő készpénzes fizetés esetén is jogunk van a szerződéstől elállni. Ha azonban már kifizette a vételárat (az áru kiszállítása előtti fizetés esetén), akkor a Ptk. 2126. §-a szerinti önsegélyező áruértékesítéshez is jogunk van.

 

 

    1. Hogyan lehet elállni a szerződéstől?

Fogyasztóként az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat az adásvételi szerződéstől ; ha a szállítás több részre oszlik, az utolsó szállítás kézhezvételének napjától. Javasoljuk, hogy az áruval együtt, vagy e-mailben küldje el az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatot szállítási címünkre, majd haladéktalanul küldje el az árut szállítási címünkre. A szerződéstől való elálláshoz formanyomtatvány-minta használható.

    1. Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?

A szerződéstől való elállás a szerződést eleve felmondja és úgy kezeli, mintha meg sem kötötték volna.

Ha az áruval együtt az Ön hozzájárulásával ajándékot is átadtak Önnek, az ajándékozási szerződés a szerződéstől való elállással hatályát veszti. Az ajándékot a visszaküldött áruval együtt küldje vissza részünkre.

    1. Hogyan küldi vissza nekünk az árut?

Ön köteles az árut a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszaküldeni nekünk székhelyünk címére. Ne küldje utánvéttel az árut , nem vagyunk kötelesek ilyen módon átvenni.

Javasoljuk, hogy a visszaküldött áruhoz mellékelje a következőket:

A fenti dokumentumok bármelyikének benyújtásának elmulasztása nem akadályozza meg a szerződéstől való elállást a jogszabályi feltételeknek megfelelően.

    1. Mikor kapod vissza a pénzed?

A szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszaküldjük Önnek az összes kapott pénzt. Azonban kérjük, vegye figyelembe, hogy nem köteles visszatéríteni Önnek az árát, mielőtt visszaküldi nekünk az árut, vagy bizonyítja, hogy elküldte nekünk az árut.

A vételáron felül jogosult az áruk Önnek való kiszállításának költségének visszatérítésére is. Ha azonban az általunk kínált legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az áruk szállítási költségét a felkínált áruk legolcsóbb szállítási módjának megfelelő összegben visszatérítjük.

A pénzét ugyanúgy visszafizetjük, ahogyan azt megkaptuk (kivéve, ha a szerződéstől való elállást követő tíz napon belül ad nekünk másikat, és nem merül fel semmilyen többletköltség), vagy az Ön által kért módon.

A visszaküldött áruk címünkre történő elküldésével kapcsolatos költségek Önt terhelik, még abban az esetben is, ha az árut jellegéből adódóan nem lehet postai úton visszaküldeni .

    1. Mi a teendő, ha a visszaküldött áru megsérült?

Küldéskor az árut megfelelő csomagba kell csomagolni, hogy az ne sérüljön vagy sérüljön meg.

Ha úgy találjuk, hogy az Ön által visszaküldött áru sérült, elhasználódott, szennyezett vagy részben elhasználódott, Ön felelős az áru értékének csökkenéséért .

    1. Mikor nem lehet elállni a szerződéstől?

A Polgári Törvénykönyv 1837. §-a értelmében nem lehet elállni többek között az olyan termékértékesítési szerződéstől, amelyet az Ön kívánsága szerint vagy személyére módosítottak.

Ha a fenti eset fennáll, és továbbra is el kíván állni a szerződéstől, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Velünk való megegyezés alapján lehetőség van a szerződéstől való elállásra. Felhívjuk figyelmét, hogy ebben az esetben további költségek merülhetnek fel.  

    1. Mikor állhatunk el az adásvételi szerződéstől?

Fenntartjuk a jogot a szerződéstől való elállásra az alábbi esetekben:

Amennyiben a fentiek bármelyike bekövetkezik, haladéktalanul tájékoztatjuk Önt a szerződéstől való elállásunkról.

Amennyiben a vételárat részben vagy egészben már kifizette, a kapott összeget a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül készpénz nélkül visszatérítjük arra a számlára, amelyet erre a célra biztosított, vagy ahonnan a fizetést teljesítette.

 

A szerződéstől való elállás egyéb esetekben

A vásárló vállalkozó nem jogosult elállni az adásvételi szerződéstől. 

Ha a Vevő Vállalkozó tizennégy napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől, úgy a Vevő tudomásul veszi, hogy a visszaküldött vételár az áru értékével csökkenthető.

Ha a Vevő tizennégy napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől, és a visszaküldött áru nem az eredeti csomagolásban van, beleértve az összes alkatrészt és tartozékot, úgy a Vevő tudomásul veszi, hogy a HELCEL bútorok fenntartják a jogot, hogy a visszaküldésért díjat számítsanak fel. olyan összeg, amely ellensúlyozza az áruk továbbértékesítéséhez szükséges költségeket.

 

A hibás teljesítéssel kapcsolatos jogaira a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925, 2099-2117, valamint fogyasztó esetén 2158-2174 paragrafusok) az irányadók. A hibás teljesítésből eredő jogaink gyakorlása során a Panaszkezelési Eljárásunk szerint járunk el.

 

 

    1. Milyen jogosítványaink vannak tevékenységeink végzéséhez?

Kereskedelmi engedély alapján jogosultak árut értékesíteni. Tevékenységünk más engedélyhez nem kötött.

    1. Hogyan kezeljük a panaszokat?

Bármilyen reklamációt kapcsolattartási e-mailünkön keresztül kezelünk. Felveheti a kapcsolatot az illetékes kereskedelmi engedélyezési hivatallal vagy a Cseh Kereskedelmi Ellenőrző Hatósággal is.

    1. Milyen jogai vannak fogyasztói jogvitában?

Ha Ön fogyasztó, és a szerződés alapján olyan vita merül fel közöttünk, amelyet nem tudunk közvetlenül rendezni, jogában áll a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatósághoz fordulni ezzel a vitával (cím: Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság, Központi Felügyelőség - ADR Osztály, Štěpánská 15, 120 00 Prága 2, webes felület: www.coi.cz , www.adr.coi.cz ; elektronikus elérhetőség: adr@coi.cz ; telefon: +420 296 366 360) fogyasztói jogvita peren kívüli rendezése céljából. Ezt a jogát legkésőbb attól a naptól számított 1 éven belül gyakorolhatja, amikor a jelen fogyasztói jogvita tárgyát képező jogot először gyakorolta velünk.

Használhatja az Európai Bizottság által létrehozott online platformot is: http://ec.com, hogy panaszt nyújtson be a tőlünk vásárolt árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és keressen egy AVR-szervezetet.Európa.eu / fogyasztók / odr /.

 

 

    1. Hogyan lehet regisztrálni a webes felületen?

Felhasználói fiók a webes felületen található regisztrációs űrlapon történő regisztrációval jön létre. Tartsa bizalmasan a felhasználói fiókhoz való hozzáférési adatokat. Nem vállalunk felelősséget a felhasználói fiókkal harmadik fél általi visszaélésért .

A regisztráció során megadott adatoknak valósnak és teljesnek kell lenniük. Kompenzáció nélkül törölhetünk egy fiókot, amelyet hamis vagy hiányos adatok megadására használtunk . Az adatok változása esetén azt javasoljuk, hogy azonnal szerkessze azokat felhasználói fiókjában.

    1. Mire való a felhasználói fiók?

Felhasználói fiókon keresztül elsősorban árut rendelhet, nyomon követheti a rendeléseket és kezelhet felhasználói fiókot. A felhasználói fiókok további funkciói mindig megjelennek a webes felületen.

    1. Mikor törölhetjük felhasználói fiókját?

Felhívjuk figyelmét, hogy jogunkban áll kártérítés nélkül törölni felhasználói fiókját, ha fiókja sérti a jó erkölcsöt, a vonatkozó jogszabályokat vagy a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

 

 

    1. A weboldal tartalma szerzői jogvédelem alatt áll?

A webes felületen elhelyezett weboldalak tartalma (szövegek, ideértve a szerződési feltételeket, fényképek, képek, logók, szoftverek stb.) szerzői jogunk vagy mások jogai védve vannak. Ön nem módosíthatja, másolhatja, reprodukálhatja, terjesztheti vagy felhasználhatja semmilyen célra a mi hozzájárulásunk vagy a szerzői jog tulajdonosának hozzájárulása nélkül. Különösen tilos a webes felületen elhelyezett fényképekhez és szövegekhez ingyenes vagy fizetős hozzáférés.

A termékek, áruk, szolgáltatások, vállalatok és vállalatok nevei és megjelölései a megfelelő tulajdonosaik bejegyzett védjegyei lehetnek. 

    1. A webes felület felelőssége és használata

Nem vállalunk felelősséget az olyan hibákért, amelyek a webes felületen harmadik fél beavatkozásából, vagy annak rendeltetésellenes használatából erednek. A webes felület használata során nem szabad olyan eljárásokat alkalmazni, amelyek megzavarhatják a rendszert, vagy indokolatlan terhet róhatnak a rendszerre.

Ha a webes felület használata során bármilyen jogellenes vagy etikátlan magatartást tanúsít, kártérítés nélkül korlátozhatjuk, felfüggeszthetjük vagy megszüntethetjük a webes felülethez való hozzáférését. Ebben az esetben is köteles teljes mértékben megtéríteni részünkre azt a kárt, amelyet az Ön jelen bekezdés szerinti cselekedetével bizonyíthatóan okozott.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a webes felület egyes hivatkozásaira kattintva elhagyhatja a webes felületet, és átirányítható egy harmadik fél webhelyére.



Jelen feltételek 1- től érvényesek és hatályosak.11.2017

 

31-ig érvényes üzleti feltételek.10.2017 itt

HELCEL Nábytek s. r. o.
Topolová 770
735 42 Horní Těrlicko
: Pondělí - Pátek 7:00 - 16:00 h.