Hogyan működik a rendelés?

 

1) A termék paramétereinek kiválasztása:
Ha az Ön által kiválasztott termék több változatban is elérhető, az e-shopban mindig van lehetőség egy változat kiválasztására. A változatot a termékleírás alatt tudod kiválasztani, ld például. itt:



Ebben az esetben kiválaszthatja a saroktájolást, a karosszéria- és az üléshuzatot. 

Változat kiválasztásához választhat egy legördülő menüt is, amely a termék ára alatt található:





2) Áruk kosárba tétele:
A paraméterek megadása után kattintson a „Vásárlás” gombra a kiválasztott bútoroknál. Ekkor az e-shop megkérdezi, hogy folytatni kívánja-e a vásárlást, vagy a pénztárhoz megy. Ha már szeretné teljesíteni a megrendelést, kattintson a Tovább a pénztárhoz gombra, ahol kitölti a megrendelést. Ha másik terméket szeretne vásárolni, kattintson a vásárlás folytatása gombra, és újabb terméket helyezhet a kosárba.

3) Megrendelés kitöltése:
A pénztárhoz való kattintással, vagy a képernyő jobb felső sarkában található kosárra kattintva a pénztárhoz kerül, ahol már végrehajtja a szükséges lépéseket - termékszám ellenőrzése - szállítás és fizetés - szállítási adatok - megrendelés-összesítő. Ha a megrendelt termékekről szeretne megjegyzést hozni, vagy bármiről értesíteni szeretne minket, kérjük, használja a "Megjegyzés" mezőt a szállítás és fizetés lépésnél. A feltételek egyeztetése és a megrendelés elküldése után e-mailben küldjük Önnek a megrendelés összesítését. Részletre történő vásárlás esetén továbbra is szükséges a Homecredit hitelkérelem kitöltése, amelyet a megrendelés elküldése után kérünk meg. 

      

4) A megrendelés elküldése után:
Megrendelését most feldolgoztuk, és a terméknél megadott határidőig feldolgozzuk. Többé nem kell aggódnia semmiért, bármilyen félreértés esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ha a rendelés rendben van, akkor azt továbbítjuk vagy leadjuk a gyártónak. Ha az áru a megrendelés időpontjában nincs raktáron, a megrendelést leadjuk a gyártónak, majd a raktárkészlet után azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon a szállítás pontosítása érdekében. 


5) Szállítás előkészítése:
Szállítás előtt 1 nappal a teljes rendelést még egyszer ellenőrizzük, hogy a bútorok nem sérültek-e. Ezt követően az ügyfeleknek szánt autókba rakják. 

6) A megrendelés végső kézbesítése:
A szállítás napján a sofőr kb. 1 órával az érkezés előtt.Érkezéskor a sofőr kiveszi az autóból a bútorokat és vele együtt kezeli a dokumentációt. Ha lakásig rendelt bútort, a sofőr egyezteti Önnel a részleteket és elviszi a bútort a lakásba. Ha nem rendelte meg a visszaküldést, ellenőrizze, hogy a küldemény rendben van-e, és a sofőr egy másik vásárlóhoz távozik.

      

HELCEL Nábytek s. r. o.
Topolová 770
735 42 Horní Těrlicko
: Pondělí - Pátek 7:00 - 16:00 h.